czwartek, 26 marca 2015

Biegać każdy może!

Bieganie jest bardzo przyjemne. Lubię biegać. To daje poczucie swobody, wolności. Można wyładować cały stres. Co więcej, bieganie to najprostsza forma ruchu. Co do tego potrzeba? Sprzęt za kilka tysięcy? Nie. Wystarczą buty, jakaś koszulka i spodenki - gdy jest ciepło oczywiście. W zimie też nie trzeba jakoś specjalnie kupować odzieży - wystarczy ubrać się na tzw. cebulkę. Kilka cienkich bluzeczek i nie będzie za gorąco, a w sam raz.



Widziałem ostatnio grupę ludzi, którzy biegali razem. Też myślałem nad tym, aby znaleźć sobie partnera, bądź partnerkę do biegania. Niestety nie znam nikogo z mojej okolicy, kto biega. Najgorsze jest to, że widzę mnóstwo biegaczy i biegaczek.. Głupio jest się tak przyłączyć, nie chcę przeszkadzać.

Zachęciłem ostatnio siostrę do wspólnego truchtu - dopiero zaczyna biegać! Tempo nie było jakieś super-pro, ale biegło się nam przyjemnie. Od dziś wiem, że wspólne bieganie jest naprawdę przyjemne.

Wspólne bieganie to wiele zalet. Dzięki temu czas mija o wiele szybciej, możesz wymienić się doświadczeniami. Na zawodach w Warszawie (Maraton) rozmawiałem z innym biegaczem, który jest na podobnym poziomie. Dyskutowaliśmy na temat kontuzji jego brata. Okazało się, że i ja to kiedyś miałem. Podzieliłem się swoją wiedzą i później okazało się, że brat po tygodniu wrócił do zdrowia. Wymieniajmy się doświadczeniami! Wspólne bieganie! To proste!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz